Monday, July 26, 2010

Boleh tak belikan Ammar.......

Malam tadi waktu me tengah berkemas kat dapur Ammar datang.....

Mama, mama boleh tak bila mama dah banyak rezeki mama tolong belikan Ammar mainan?

Mainan apa tu? kata me

Mainan yang orang tu pakai kat kepala dia masa konsert kat sekolah kakak Yasmin hari tu! Boleh lah mama! Tapi ayah kata itu mainan orang cina, nanti mama belilah kat kedai orang Islam yer.

Me dah mula confuse apa benda mainan yang nak sangat dibeli oleh Ammar nie, me pun tanyalah hubby mainan apa yang Ammar request nie....nak tau apa yang dimintanya...ha! Inilah dia;

(Amik dari pakcik google)

2 comments:

  1. memang macam-macam sangat dia nie kak ja, ada sajer idea dia!

    ReplyDelete