Tuesday, February 1, 2011

Anak Pak Zain!

sorry pada kengkawan semua sebab dah lama tak update, coz tetiba idea hilang ntah ke mana, puas betul aku carik tak jugak jumpa tetiba malam nie idea muncul kembali so dengan rancaknya jari jemari aku yang hampir nak keras ni dah mula lembut kembali, chewah cam bagus lah pulak.

hari nie aku nak cerita pasal ada sorang artis nie yang teramatlah aku minat. tak kisahlah apa pun orang nak cerita pasal dia, aku tak pernah nak ambik pot...minat punya pasal lah tu. sapa lagi tak lain tak bukan anuar zain. kelakarlah pulak dah tuo2 camni pun minat gak ngan artis2 nie, kalau minat kumpulan nasyid takpolah jugak kan..hhehe...ayohai acik azah!

dari zaman aku belum kahwin memang aku minat tul ngan anuar zain, semuanya bermula di satu malam yang indah..jeng,jeng, jeng..suspen jer kan....ada satu ketika dulu, masa tu aku masih keje kat KL lagi, company tempat aku keje tu organize satu dinner, aku pulak terpilih untuk jadi sekretariat so meja agak istimewa sikitlah, dekat sangat ngan main stage, memang dah tau ada one popular artist akan performance tapi dek terlalu sibuk malam tu aku tak amik pot lah saper artis2 nya....so masa yang ditunggu2 dan dinanti2 pun tiba, emcee malam tu sharifah shahirah, baru jer dia nak announce saper artis yang nak keluar aku dok perasan guests semua dah start jerit and tepuk tangan, dan.........wah suspen ni....aku pusing belakang...akan aku ingat sampai bila2.....ANUAR ZAIN ....dia berdiri betul2 belakang kerusi aku...dia punya senyum sikit punya manis daaa.....hahhaha....terkedu sampai tak sempat nak amik gambar!

tapi kalau sebut pasal anuar zain nie kat mr. hubby, kita orang punya cerita tersendiri....ingat lagi masa tu pregnant kan yasmin, lagi sekali punyalah minat kat insan yang bernama anuar zain ni...ada jugak yang kata pembawakan baby kut...ntahlah...mungkin, maybe, agaknya dan apa jua berkaitan. sampaikan kalau dengar dia nyanyi dalam tv tu cam boleh terlekat depan tv, ada sekali hubby tertukar channel boleh kan aku sedih sesangat, nak menangis pun ada, kalau ingat balik buat malu jer depan mr. hubby.

apa2 pun en. anuar zain nyanyian anda memang kelassss!




No comments:

Post a Comment